Rendelés leadásához az oldalra történő regisztrációra nincs szükség!
A vásárlói adatok megadása a rendelési folyamat végén történik meg.

1. Termék kiválasztása:

  • A Termékkategóriák menüre kattintva megjelenik a terméklista a termékek legjellemzőbb tulajdonságaik alapján csoportokba, kategóriákba foglalva
  • Válassz ki egy termékcsoportot a benne lévő termékek megjelenítéséhez
  • Nyisd meg a termék lapját a termékre vagy a termék alatt látható "megnézem" gombra kattintva
  • A termék lapján további információkat találsz a termékről, illetve itt van lehetőség a megrendelés elindításához

2. Képek feltöltése:

  • A képeket a kiválasztott termék lapján a képfeltöltő mezőbe/mezőkbe lehet feltölteni
  • Ahány képfeltöltő mezőt látsz, maximum annyi képet tudsz feltölteni a termékhez
    Ha több képet töltesz fel ugyanazon mezőbe, akkor csak az utoljára feltöltött marad meg, a korábbi elvész
  • Képcsere:
    Ha módosítani szeretnéd a feltöltött képet, egyszerűen csak töltsd rá az újat, ezzel az előző törlődik és a legutoljára feltöltött kép marad meg
  • Formátumok:
    JPG, JPEG, GIF, PNG, PDF fileokat lehet feltölteni
    Amennyiben nem támogatott file formátumot töltenél fel, erről a rendszer a feltöltéskor értesít és a feltöltés nem történik meg.
  • Ha képet nem szeretnél a termékre, csak feliratot, akkor a képfeltöltő mezők üresen maradhatnak

3. Feliratozás:

  • Ha feliratot is szeretnél a termékre, azt az ennek megfelelő mezőbe írhatod. Ez a képfeltöltő mező után található

4. Opciók választása:

  • Egyes termékeknél színt, méretet, stb lehet választani. Ezek megadása kötelező, ha elfelejtettél választani, a rendszer figyelmeztet "Előbb válaszd ki, milyet szeretnél!" szöveggel és addig nem engedi a terméket a Kosárba helyezni amíg nem választottál.

5. Kiegészítők választása:

  • Ha a termékhez kiegészítő termék is kérhető, akkor ez a terméklapon megjelenik és szabadon bejelölhető vagy figyelmen kívül hagyható
    Jellemzően a Párnahuzatoknál találkozhatsz ezzel, ahol a párnatöltetet kiegészítőként lehet kérni.

6. Kosárba helyezés

  • Ha az 1-5 pontokkal végeztél, a terméket a lap alján található "kosárba" gombbal lehet a kosárba helyezni
  • Amennyiben nem jelenik meg a lap alján a "kosárba" gomb, akkor a termék nem rendelhető (pl. készlethiány miatt) vagy nincs még kiválasztva valamilyen kötelező opció a termékhez.
  • Kosárba helyezés után a termékekhez feltöltött képek, feliratok már nem módosíthatók és nem is tekinthetők meg!
    Ha változtatni szeretnél rajtuk, törölnöd kell a kosárból a terméket, majd újrakezdeni a feltöltést.

7. További termékek hozzáadása

  • Ha egy terméket a kosárba helyeztél, a "válogatok még" gombbal további termékek hozzáadására van lehetőség

8. Rendelés elküldése

  • Amennyiben minden kívánt termék a kosárban van, kattints a "megrendelem" gombra
  • Töltsd ki értelemszerűen az átvételi-, fizetési módokat és a címadatokat, majd kattints az "összegzés" gombra
  • Megtekintheted az összegzőt, majd a "megrendelés" gombra kattintva elküldheted a megrendelést

9. Rendelés visszaigazolása

  • Az elküldött megrendelésről a rendeszer automatikus visszaigazoló emailt küld (ellenőrízd a fiókod levélszemét mappáját is)
  • A visszaigazoló emailben láthatod a rendelésed minden adatát, a termékehez feltöltött képeket, stb
  • Ha valamin változtatni szeretnél vagy egyéb észrevételed, megjezésed van a rendeléseddel kapcsolatban, válaszüzenetben megírhatod
  • Rendelésed törlését szintén ezen emailre történő válaszüzenetben kérheted
  • Ha nem kapttad meg a visszaigazoló emailt, keress minket valamely elérhetőségünkön

10. Rendelés jóváhagyása

  • Az automata visszaigazoló emailt egy jóváhagyó email követi majd.
    Ezt személyesen írjuk az üzlet nyitvatartási idejében, a rendelésed áttekintését követően, jellemzően legkésőbb a rendelést követő nyitvatartási napon.
  • Ebben az emailben tájékoztatunk majd a rendelés elkészülési idejéről, a pontos fizetendő összegről, csomagszállítás esetén a feladás napjáról, stb
  • A jóváhagyó emailben tesszük fel esetleges kérdéseinket is a rendeléseddel kapcsolatban, tehát mindenképp várd és figyeld üzeneteinket
  • Amennyiben az automata visszaigazoló emailt követően 2-3 nyitvatartási napig nem kapsz jóváhagyó emailt, kérlek keress minket valamely elérhetőségünkön

Megrendelésed többféle módon is leadhatod.
Személyesen üzletünkben, oldalunkról a megrendelőlap kitöltésével vagy e-mailben.
Telefonon nem áll módunkban rendelést felvenni!

Több megrendelést is leadhatsz egymás után. Ha rövid időn belül (néhány óra esetleg egy napon belül) több rendelést is küldenél, a megrendelő adataiból látjuk, hogy egyazon személy rendelte, ezért egy megrendelésként kezeljük és igyekszünk egy időpontra teljesíteni. Ugyanazon címre történő kiszállítás esetén egy csomagban küldjük így nem kell többszörös postaköltséget fizetned.

Weboldalunk egyes elemei/funkciói a régebbi böngészőkben előfordulhat, hogy nem működik megfelelően vagy meg sem jelenik.
Mindenképpen javasoljuk, hogy használjon új böngészőt, gondoskodjon róla, hogy naprakész verziója legyen telepítve a gépére.
Általunk javasolt böngészők: Firefox, Google Chrome vagy a Microsoft Edge legújabb változata.

Annak érdekében, hogy a terméket a legjobb minőségben tudjuk elkészíteni elengedhetetlen a jó minőségű kép használata. Homályos, szemcsés, zavaros, sötét vagy kis méretű képekkel nem lehet megfelelően dolgozni, az elvárt minőséget nem tudjuk biztosítani és ezért a felelősséget sem vállaljuk. A kép kiválasztásakor mindig ügyeljen arra, hogy az szép tiszta és éles legyen. Fényképezéskor figyeljen a fényviszonyokra, lehetőleg világos helyen fotózzon és ha van rá mód, ne világos ablakkal szembe! Használjon vakut, ha félhomályban vagy sötétebb helyen fényképez! Ha a kép minőségével kapcsolatban bizonytalan vagy  nem tud dönteni több kép közül, hogy melyik mutatna szebben a terméken, akkor küldje el nekünk e-mailben és segítünk.

A megrendelő felületen csak jpg, png, gif és pdf file-ok feltöltésére van lehetőség.

Digitális képek

A felbontás lehetőleg 300 dpi vagy annál nagyobb legyen vagy oldalanként legalább 1500-2000 pixel. A minimálisan elvárt képfelbontás természetesen függ a választott termék méreteitől is. Egy kulcstartóhoz pl. nem szüksegés olyan nagy felbontás mint pl. az A/3 méretű kirakókhoz. Általában azt szoktuk javasolni, hogy ha felnagyítja a képet legalább teljes képernyőre (nem a mobil telefonon!) és még úgy is szép, nem szemcsés, akkor az nagy valószínűséggel jó lesz.

Nem csak a felbontáson múlik:
Hatalmas felbontású, de rosszul exponált (homályos, sötét, árnyékos, ellenfényes) képeken a nagy pixelszám sem segít. Szépen exponált, éles, színgazdag képek esetén kisebb felbontás is elegendő lehet a megfelelő minőségű termék legyártásához.

Papírképek

Személyes megrendelés esetén papírképet is hozhat. A papírkép lehetőleg fotólaborban előhívott kép legyen. Újságból kivágott, vagy otthon kinyomtatott képekkel nem tudunk olyan szépen dolgozni mint a fotólaborossal.

Más képek, ami nem fotó

Más típusú (pl.:vektorgrafikus) ábrákat, rajzokat is küldhet. Ezek típusáról és formátumáról a megrendelés előtt érdeklődjön!

Képek kezelése

A képeken ha szükséges, a színkorrekciót, sötétítést/világosítást, akár szélek, illetve egyértelműen fölösleges részek levágását elvégzünk. Ezen korrekciók eredményessége természetesen a képtől, a vágások szükségessége pedig a választott ajándéktárgyra kerülő nyomat alakjától és méretétől függ.

Kimondottan rossz minőségű képeken a színkorrekciók sem segítenek, ezeket meg sem próbáljuk javítani és fenntartjuk a jogot a rendelés teljesítésének a megtagadására!

A megrendeléseknek nincs minimális mennyiségi vagy összeg korlátja. Akár 1db-ot is rendelhetsz.

Igen, bizonyos mennyiség felett árengedményt adunk. Ez a mennyiség és a kedvezmény mértéke nagyban függ a rendelni kívánt terméktől.
Ha valamiből legalább 10-20db teljesen egyforma terméket szeretnél, rendelés előtt mindenképp érdeklődj lehetőleg emailben. Ne felejtsd el megírni, hogy kokértan mit, milyen mennyiségben és milyen mintával szeretnél kérni.
Telefonon, a részleteket nem ismerve nem áll módunkban árajánlatot adni! 

Az esetek túlnyomó többségében másnapra elkészülnek.

A megrendeléseket igyekszünk minél hamarabb feldolgozni, elkészíteni és szükség esetén átadni a futárszolgálatnak.
Az elkészítés ideje függ az egyidejűleg megrendelt termékek számától, a folyamatban lévő rendelések mennyiségétől és a raktárkészlettől is.
Vannak időszakok mint például a Karácsony előtti hetek, amikor az elkészítés ideje 3-4 munkanapot is igénybe vehet, de van olyan időszak amikor akár 1-2 óra múlva átvehető a kész termék.
Minden esetben a rendelést jóváhagyó emailben leírjuk, hogy mikor készül el.

Ha az oldalunkról a megrendelő lapon nem tudod megrendelni a terméket, mert nincs olyan opció (pl. mindkét oldalán nyomtatott póló), vagy több képet szeretnél küldeni mint amennyit fel lehet tölteni, akkor e-mailben vagy személyesen tudod ezeket intézni.

Gyakran felmerül a kérdés, hogy hozott anyagra vállalunk-e nyomást.
Nem minden esetben, de pl. pólóra igen!
Hozott kerámia, üveg, műanyag, stb. termékekre nem vállalunk nyomást!
Az általunk biztosított termékek felületei speciális bevonattal vannak ellátva, így biztosítva kivitelezhetőséget, a megfelelő minőséget és tartósságot.

Textil termékek

Hozott textilre bizonyos esetekben elvállaljuk a nyomást. Ilyen pl.: hozott pólók, rövidnadrág, sportmezek, stb nyomása.

Hozott ágyneműre, paplanhuzatra, stb nem vállalunk nyomtatást!

A hozott textilek nyomhatóságáról személyesen tudunk nyilatkozni a nyomandó ábra és az anyag ismeretében. A hozott színes anyagoknál (pl egyes sportmezek) előfordulhat, hogy a nyomáskor a színét engedi és átüt a nyomaton! Ezt előre nem tudjuk megmondani!

Használt ruhadarabra még ha az ki is van mosva, nem vállalunk nyomást!
A hozott anyagokban keletkezett károkért elváltozásokért és a nyomat minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk!

Kattints a megfelelő témakörre a tartalom megtekintéséhez!